sommarjobb dag 1

Då var första dagen på sommarjobbet avklarat och idag har jag mest bara bakat. Har i alla fall kul och skrattar och fnittrar mycket med den jag jobbar med. Det sista vi bakade skulle var en silviakaka (som är så gott) och vi börjar göra allting, slänger in dem i ugnen och när vi tar ut dem har det inte växt någonting och våran 'ledare' frågade oss varför den kunde vara så men plötsligt hör jag hur Mikaela står och garvar och viskar att istället för att ha i bakpulver  hade vi öst ner en massa jävla vaniljsocker och står och nästan kissar på mig av garv, snacka om trötta och sluta vi var! Bara stått hela dagen. Men det blev väl bra tillslut och imorgon ska vi till Flogberget och vara där. Nu ska jag snart gå och borsta tänderna och sen ska jag försöka sova. God natt! ♥
 
Min lilla sötsak! ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback