när livet är bra

Idag blev det god mat här hemma, Nämligen grillat, så himla gott! Dessutom har jag också blivit väldigt brun idag eftersom att jag var hos en kompis och solade och badade lite i hennes pool. Det blev mest på mina armar, ansikte och bröstet (under hakan) eftersom att jag redan har blivit brun där sedan tidigare.
 
Imorgon ska jag få trerättersmiddag på Wanbo Herrgård. Jag ska på släktträff från dem i Stockholm på mammas sida och vi ska träffas och umgås och äta god mat. Vädret hoppas jag också blir bra. Men det tror jag (håller tummarna). Go´Kväll! ♥


My (1D Novell)

häärligt! :D

Vilken go bild :') <3

2013-06-07 / 20:50:44
BLOGG: http://novellermedonedirection.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback