en ny kategori "träning"

Nu har jag gjort en ny kategori som heter "träning" där jag tänkte visa hur jag tränar ibland, nyttiga recept och lite sådant. Jag har nämligen börjat träna ganska så bra lite smått och äter nyttigt. Till höst kommer jag nog också skriva in mig på ett gym här där jag bor som heter "MåBättre". 
 
Varför vill jag träna?
Jag har ju gått ner i vikt endå och blivit smalare och kläderna har blivit förstora. Men det var för jag åt dåligt, hade stressigt i skolan och sådant. När det var som dåligast kunde det hända att jag endast åt lite middag på kvällen och sen gick och la mig. Det resulterade i att jag blev väldigt trött, orkade inte så mycket och jag gick ner i vikt. 
 
Jag har sammanlagt gått ner 11 kilo sedan två års tid. Sommarlovet i 7:an tror jag det började. Varför vet jag inte. Kanske för att försöka passa in och bli smalare. För jag var inte nöjd med min vikt då och det var en plåga varje gång jag skulle ställa mig på vågen.
 
Jag har fortfarande då och då lite problem med detta men just nu äter jag bra och tränar ganska så bra också och jag mår så mycket bättre i kroppen. Nu vill jag bara se lite färsch ut och tränad. Liksom kunna vara nöjd med min kropp och att jag inte ska få ångest varje gång jag äter lite onyttigt och tro mig, jag får ångest varje dag men när jag tränar känns det riktigt bra och om det känns bra så tänker jag fortsätta med det. 
 
Så nu tänker jag börja ge er träningstips och nyttiga och goda recept! 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback