i am my problems, but also my solution.

 
Hej hej! Äntligen kan jag också njuta av mitt sommarlov och imorgon tänker jag sova tills jag vaknar och när jag vaknar imorgon tänkte jag träna. På jobbet idag så åkte vi till Borlänge, Kupolen för att dem skulle köpa lite grejer där så då passade jag på att köpa en present till pappa som fyller år på lördag och morfar fyller år då också men han har jag redan haft en present till nu i flera månader. Mamma ska vi också fira på lördag eftersom att mamma och pappa var på konsert på mammas födelsedag. Så fullt upp blir det! Just nu ska jag hålla till maten lite eftersom att mamma och syster är och handlade lite. Det blir kyckling till middagen men vet inte riktigt vad det skulle bli till det. Men det blir nog bra ändå ska ni se, eller hur? ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback