Kvällsmat

Nu står köttfärsen och puttrar på spisen och ska snart koka lite bandspagetti. Eftersom att mamma är med min bror som är på Hockey match och pappa jobbar sent och en syster som sticker till sin pojkvän så får jag lov att göra maten. Idag var det faktiskt kul på gympan då vi spelade såkallat tennisfotboll! Alltså att man ska vara två lag som sätter upp grejer i mellan sig och sen ska man skjuta över en boll. Fick mycket skratt. Man fick välja mellan att 'leka' Indianssmyg (om ni har kört det någon gång) eller det jag gjorde. Men det var inte många som tog det jag gjorde så då blev det extra kul. jag spelade med några i min klass och motståndarlaget var killar från 9B! Första gången på länge jag tyckte det var kul med idrott i skolan! Grymt ju! Nu måste jag gå och koka bandspagetti. Hej då! ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback