I get lost in books so easily

Go fredag på er! Jag har ätit god mat och min faster har kommit på besök över helgen också och det värkar som att jag kommer få träffa ALLA fyra fastrar jag har i helgen. Jag älskar när alla samlas och man får träffa alla. 
 
Just nu är jag inne på mitt rum och spelade lite klarinett för en liten stund sedan. Jag försöker lära in en ny låt som jag kanske ska spela in nästa vecka, om det är att allt nästan sitter. Vem vet kanske så blir det att jag sjunger in det också. Om jag kan så kan jag säkert lägga upp det på YouTube eller någonting så kanske får höra. Men det är bara kanske. Hoppas ni har en bra fredagskväll. Kram ♥
Det här är så jag! ♥
 


Samuel

ja lägg upp en video när du spelar klarinett :)

2013-01-18 / 21:52:12
BLOGG: http://staffi.devote.se
Elin

SV: Jag älskar Vampire Diaries också! Vem gillar du mest? Team Damon eller Team Stefan? Själv är jag och kommer alltid vara Team Stefan! :)

2013-01-19 / 13:24:48
BLOGG: http://elinsmemories.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback