Då var det över igen

Då var denna födelsedagen slut också! På tisdag börjar skolan och jag vet att många säger att det ska bli skönt att komma in i vardagen igen. Men vet ni vad? Jag tycker faktiskt inte det. Nog för att man få träffa alla kompisar igen men nu kommer alla nationella proven, gymnasie val hit och dit. Ska jag vara helt ärlig så längtar jag till sportlovet! Det ska bli så förbannat skönt! Och helst av allt sommarlovet. Jag längtar tills jag får sommarjobba och få tjäna in lite egna pengar! Som sagt som jag har skrivit i många inlägg nu i början av året - NU BLICKAR VI FRAMÅT NOT LJUSARE TIDET. Det kanske är försent med att komma med mål för detta året. Men det tyckr inte jag så jag funderar på om jag ska göra ett inlägg om just det. Skulle inte det vara en kul idé? Då säger vi så. Nu ska jag antingen kolla på en film men jag borde gå och sova. Så vi får se. God natt i alla fall! ♥
Det här armbandet fick jag av Julia i födelsedags present. Visst är det fint! ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback