Alltid kul med lite nytt

Så, nu är det lite ändrat i alla fall. Bilder kommer bytas när jag får en annan bild men detta får räcka tills vidare.
 
Imorgon åker jag till Falun och ska testa på en gymnasie skola. Falufrigymnasiet heter skolan. Vi får se vilka åsikter jag kommer ha efter. Jag har ju bara kollar på Högberget och vill värkligen kolla annat också. Är det så att jag tycker programet och skolan är bra, så väljer jag kanske den skolan och kanske pendlar först men att jag sen när jag hittar ett boende, kanske flyttar dit. Jag har endast 2 veckor på mig att bestämma mig om vart jag ska gå. Vi får hålla tummarna att allt ska gå bra. 
 


Sara | T I G E R

Fin du är!
Allt bra? :D

2013-01-21 / 20:16:52
BLOGG: http://tiger.devote.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback