Give Me Summer, NOW!!

Hejsan, sitter och lyssnar på musik. Idag har jag sovit, kollat The Vampire Diaries och ätit glass så att min mage dödar mig just nu, haha men det var så gott och jag var så sugen på vaniljglass så det var det värt. Önskar jag hade orken till att vara med min kompisar, snart skiter jag i det här och blir en rebell som struntar i att jag är sjuk. Det kan ju inte vara bra att sitta hemma hela dagarna. 
 
Min syster och hennes pojkvän är i min sommarstuga och jag är inte alls avundsjuk... jo mycket, fast det är mycket roligare att vara där på sommaren, då man kan bada och sola. Jag önskar jag kan bli frisk snart! Snälla gör mig frisk! ♥
Åhh vad jag längtar till sommaren. Denna bild är tagen i min sommarstuga i somras! 


Samuel

Haha mysig groda ;) börjar du bli friskare!? Jag kanske får följa med till eran sommar stuga som du alltid pratar om någon gång ;) ? Dock lite rädd för det där med att det inte finns någon riktigt 'toa' ;)

2013-02-25 / 22:43:51
BLOGG: http://staffi.devote.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback