Dansen snart

Nu har jag gjort mig iordning och ätit middag och är redo för dansen. Sitter nu på min säng och gosar med katten, så mysigt så. Imorgon är det friluvsdag och ska jag vara riktigt ärlig så vill jag inte ha det. Ska jag åka slalom måste jag låna och det hatar jag. Blir aldrig rätt och oftast så är dem så dåligt vallade så att snön bara fastnar under skidorna så det tar tvärstopp och det är inte kul alls. Så jag, Erika och Nathalie ska åka pulka. Inte det roliga heller men äsch! Bloggar säkert efter att jag kommit hem efter dansen. Ha det bra ♥
Till denna backe ska jag till imorgon! 


Roxy - FOURBALLERS

fin blogg, ställ oss gärna några frågor i vår frågestund, vi svarar i ett videoinlägg! :D

2013-02-19 / 17:33:12
BLOGG: http://nattstad.se/fourballers

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback