skotta snö

 
Vem är världens bästa dotter/syster? Jo jag! Jag har skottat tomten och tände en lykta på trappan. Näsan snorade som fan men kämpade mig igenom all snö. Grejen är så här att jag är ensam hemma och plogen kom så jag var nästan tvungen att gå ut och skotta så att resten av familjen ska kunna komma in med bilen. Dock var det inte värsta snövallen men jag tänkte att då slipper pappa eller bror göra det. Men jag lämnade lite, jag tog bara det värsta för att jag vet att min bror tycker om att skotta så jag tänkte att han skulle få lite jobb han också. Jag ville också göra en snögubbe men jag vet inte om snön är redo för det än. Nu kommer jag definitivt sova gott i natt. Kram ♥


ph

Va duktig o snäll du är :)

2013-12-06 / 22:05:54
ph

Va duktig o snäll du är :)

2013-12-06 / 22:06:22

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback