LUMENE

Har jag skrivit om Lumene's primer? I sådana fall kommer det igen för jag vet att jag har skrivit om att jag skulle testa den och nu har jag använt den ett tag. 
 
Jag gillar denna primer. Det är kanske inte den bästa men din make up kommer definitivt se snyggare ut. Den kanske inte håller i så många timmar men det gör verkligen så att all smink är på plats och man blir inte glansig av den heller och det står ju också att den ska vara emot det så det funkar verkligen. Jag tror inte det är tänkt att ha den här på ögonlocken men tar man riktigt lite och duttar på innan man lägger ögonskugga så ska det gå bra. Jag kan se skillnad när jag inte haft den innan min foundation och när jag haft den, den lyfter "funktionerna" av sminket kan man nästan säga. 
 
Inne på Lyko.se så kan man hitta massa produkter i från Lumene och jag tror jag ska testa lite flera produkter i från det märket. Vad säger ni? 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback