knepet för hållbarare skor

När jag köper skor vill jag vara säker på att dem kommer hålla ett bra tag och att dem ska vara bra för mina fötter. Mina höst/vår skor är ifrån Vagabond och dem kostade 899kr och jag vet att det inte är det billigaste priset på ett par skor men när jag köpte dessa så köpte jag även med en slags skorkräm som jag blev rekommenderad att köpa när jag var i butiken. Vad jag vill komma fram till är att det är riktigt smart att emellanåt putsa upp sina skor för längre hållbarhet och att dem också ska se fräscha och snygga ut, speciellt om man har lagt ut några kronor på skorna kan 70-80 kr extra inte skada så mycket. Jag själv brukar vilja köpa skor som kostar lite för att då vet jag att dem kommer att hålla. Så skokräm för dina skor är knepet för att dina skor ska må bra. Kolla bara på skillnaden på mina skor här nedan ↓. Så gott som nya! ♥
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback