jag gillar inte att vara sjuk...

...och min näsa slutar aldrig att snora. Men imorgon blir det nog skola igen, hoppas jag. Det blir så tråkigt att vara hemma. Fast jag är jätte trött fast att jag har sovit. Det tar på kroppen att vara sjuk, Min tjockis till katt ligger i mitt knä. Jag sitter med datorn framför mig och så kommer han och trycker in sig. Så nu kommer jag få sitta här ett tag. Jag tog mig en dusch och hade ansiktsmask och rakade mina ben. Jag tänkte att det kanske skulle vara skönt att känna sig lite fräsch i alla fall. Men ni får ha det så bra så hörs vi senare! Kram ♥


felicia

sv: okej :D ja det gör den verkligen :)

2013-12-04 / 15:27:34
BLOGG: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Julia Eriksson

Känner av halsen jag med nu.. vill inte!! Hoppas du vilar ut dig och blir frisk :) Så du får krya på dig!

2013-12-04 / 17:53:54
BLOGG: http://nattstad.se/jjuliaeeriksson

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback