fredag den 13:onde

Hej på er! Det är fredag och den 13:onde. Ganska läskigt va? Och Lucia på samma dag! Men jag tror inte jag har haft någon otur idag faktiskt. Jag hade engelskaprov idag och det fick faktiskt riktigt bra om jag skulle få säga det själv. Det gäller att vara med på lektionerna så man inte behöver plugga så mycket hemma, för ska jag vara ärlig så pluggade jag inte så mycket till detta prov för det kändes som om jag kunde det. 
 
Det är bara en vecka kvar till jullov. Nu ska jag lyssna på musik, sen kanske kika runt lite mer om YouTube och kanske se senaste avsnitt av The Vampire Diaries. Det var ju så spännade förra veckan så är riktigt taggad på att få se detta avsnitt. Ha en bra kväll! Kram ♥


Julia Eriksson

Men vaaa, har de nya avsnittet kommit ut?? Inte för mig.. :(

Svar: Nej, kollade Swefilmer men hade tydligen inte kommit ut än :(( MEN NU HAR DET DET SÅ NU KAN VI DRÄGLA ÖVER DAMON!!! :*
Jenny Enbäck

2013-12-13 / 23:29:19
BLOGG: http://nattstad.se/jjuliaeeriksson

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback