ett bra betyg

I förra veckan hade jag ett engelska prov och vet ni vad jag fick på det? Jag fick ett B i betyg. Det roliga är ju också att jag inte hade pluggat så mycket till det provet men jag har varit med på lektionerna och så, så att det är väl det som gjorde att det gick bra. För jag tänkte att jag skulle plugga till det men det kändes som om att jag kunde det mesta och för det andra så är engelska ett utav dem ämnena som jag är bättre på och det är ju faktiskt lite kul. 
 
Nu ska jag kolla YouTube lite och sen blir det nog att lyssna på musik. Jag har en så länge inget plugg att göra, tror jag, så det känns ju skönt. Ha det bra! ♥


Samuel

Hehe du får B i engelska och jag B i Franska ;) bra av oss! väntar också på att få tillbaka mitt engelska prov, hoppas på att få det i morgon!

Svar: Riktigt bra av oss!! :D
Jenny Enbäck

2013-12-16 / 20:44:58
BLOGG: http://samuelsfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback