ensam hemma

Hej på er! Vet ni vad? Nu på kvällskvisten har jag börjat känna mig så mycket bättre. Nu är det bara min näsa som snorar lite och att min röst låter konstigt ibland men jag känner mig bättre i alla fall. Jag är ensam hemma så sitter med min dator och kikar runt lite på YouTube. Jag har även testat lite make up och testat lite vad som kanske skulle bli kul att ha i en ny header. Jag tänkte göra en ny nu inför jul och tänkte kanske ta och fota det imorgon och sen tänker jag också fixa lite med resten av bloggen, inte hela designen men göra det lite mer juligt. Jag hoppas alla har det bra, kram! ♥


Rebecca&Mathias

Alltid skönt att bli frisk igen! Måste vara skönt att vara hemma själv he he! Ha en fortsatt fin Fredags kväll! :)

2013-12-06 / 19:16:43
BLOGG: http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback