be my christmas present?

Nu är det inte långt kvar! Det är julafton imorgon och här hemma är det städning och massa annat förberedande inför morgon dagen. Jag, mamma, bror och syster var till Ludvika idag och julshoppade det sista och jag hittade en till julklapp som jag ska ge min morbror, han kommer garanterat bli glad. 
 
En till sak som jag är ganska glad över är att det är exakt två veckor, fjorton dagar kvar tills jag blir 17 år! Helt sjukt vart tiden går fort, vart tar den vägen? Ha en fortsatt trevlig kväll! Kram ♥


My (1D Novell)

Bästa du Jenny! Underbar header å design oh grattis förskott. Tack för din fina åsikt å kommentar på min blogg och GOD JUL! :D <3

2013-12-24 / 00:16:30
BLOGG: http://novellermedonedirection.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback