trötta jag

Ska jag vara helt ärlig så har jag lite ont i huvudet. Kanske trött. Jag och Samuel har varit och fotat i skogen så snart blir det nog en ny header. Sitter just nu och kollar på Idol och dricker te. Bara 3 dagar kvar tills att jag åker till Sälen och då ska jag ha med mig min kamera så jag kommer att komma hem med en bunt med bilder! Härligt va? Nu ska jag fortsätta kolla på Idol och medans jag gör det kommer jag förbereda lite inlägg för imorgon! Kram och god natt! ♥
 


My (1D Novell)

ååh vilken fin bild och vilken fin header! du är så fin!!

- åh jaa, Haha har börja tittat på det nu när alla mina vänner + mormor å moster tjatat så mkt .. Å nu är jag fast , så jäävla bra! Vilka shippar du mest? :D<3

2013-08-27 / 06:57:19
BLOGG: http://novellermedonedirection.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback