sista helgen innan jag börjar gymnasiet

Hej och hå på er! Jag tränade lite ändå idag. Så får det bli en vilo-dag imorgon istället för idag ska jag sova över hos mormor och morfar. Äntligen! Har inte gjort det på länge känns det som. Fast morfar är inte hemma men då får jag mormor för mig själv haha. Just nu sitter jag och lyssnar på musik men måste snart gå och ta mig en snabbdusch för jag luktar usch efter detta träningspasset och idag kom jag också att tänka på att detta är sista helgen innan skolan börjar, börjar bli lite nervös inför ny skola och hel del nya människor och nu måste jag börja åka buss till skolan, men det ska nog gå bra, om jag intalar mig själv att det kommer göra det så kommer det nog att göra det! Ha det bra, kram. ♥
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback