Q/A

Fråga Kan du skiva hur du gör ditt team efter du har lagt in det, för det är väl inte klart som du har det nu ett som man kan ladda ner va? Det är jättefint, team och jag skulle vilja ha ett likadant!
 
Svar Jag antar att du menar designen? Jag brukar nästan alltid byta åtminstone headern för att få det mer personligare. När jag lagt in bilden så kollar jag först hur stor headern får vara och om min bild passar. Om det inte passar, men att du ändå vill ha den bilden som header så kollar man hur stor bilden är (på höjden och bredden) och sen ändrar i stilmall till dem siffrorna som din bild är, t.ex 600px hög och 900px bred. Super enkelt att ändra också om man skulle vilja ha en annan bild som header som har andra mått. Man kan också ändra storlek andra saker om man nu skulle vilja ha det mindre eller större t.ex texten på bloggen. Hoppas det hjälpte, kram! ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback