mattips: lunch

Detta jag tänker tipsa om är nyttigt och väldigt enkelt att göra eftersom att det här är oftast sådant man har hemma. Gott och nyttigt också! 
 
Det jag hade var: någon sorts salladsmix, skinka, tomat, potatis, turkisk yoghurt, salt och peppar. (man kan ju såklart byta ut ingredienserna till sina favoriter)
 
Jag gjorde så här: Jag lade salladmixen på tallriken och skärde skinkan i bitar. Skärde upp tomaten och la över det på allting. Tog en potatis och skärde upp den i bitar och lade också den över allting och tog någon sked turkisk yoghurt och pepprade och saltade den som jag ville. Sen är lunchen klar att serveras. Smaklig måltid! ♥
 


Elise

Åh vad gott det ser ut!
Vilken fin blogg du har. Ta hand om dig, kram :)

2013-08-16 / 15:01:31
BLOGG: http://eliseahlgrenolsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback