god mat på hamnkrogen

Det här skulle egentligen ha kommit upp tidigare idag men ibland vill inte Blogg.se appen fungera för mig. Men idag så åt jag, mamma och pappa lunch på Hamnkrogen och gud så gott det var. Potatisklyftorna hade jag kunnat ätit som chips! Sen var jag ner hälsade på mitt kusinbarn och faster och kusiner och vi satt och pratade en stund och sen så tog jag mopeden till mormor och där fick jag äppelpaj och mormors äppelpajer slår inget, grymt himla gott! Just nu har jag precis kommit hem och kväll blir det nog grillar. MUMS! Hoppas ni har en bra lördag! Kram ♥
 


Isa

Ser jätte gott ut! :P

Ny blogg som gäller Isastory.bloggplatsen.se :)

Svar: Det var såå gott!!
Okay, det ska fixas!! :)
Jenny Enbäck

2013-08-24 / 20:24:12
BLOGG: http://isastory.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback