en lång dag

Låt mig få sätt mig ner någon sekund. Idag var det en lååång skoldag och när jag kom till skolan idag så hade jag tydligen kunnat ta en senare buss för att jag har tagit bort mitt språkval som är på morgonen. Så när jag kom i morse, lite innan halv nio, så visade det sig att jag inte skulle ha min första lektion förens kl 10.15.
 
Sen när jag slutar så var jag tvungen att springa ner till busstationen för att jag trodde att bussen gick 15.45 men den gick ännu tidigare och var såå nära att missa bussen hem. Sen var det så varmt att jag trodde jag skulle flyta bort. 
 
Idag är det en sådan dag då mamma har personal möte och det är jag som står för maten. Gjorde en äppelpaj av ett riktigt gott recept som jag ska bjuda på mormor lite senare. Nu ska jag bara ta det lite lugnt en liten stund innan jag måste börja med maten. Ha det bra! ♥
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback