att komma in i vardagliga rutiner

Tog mig en powerwalk någon timma efter frukosten och hoppade in i duschen direkt när jag kom hem. Solen stekte så mycket idag så var så svettig och trött när jag kom hem så jag duschade i ljummet vatten! Idag är det fredag och det är tänkt att jag ska till mormor och morfar på ostbricka till kvällen, umgås lite mer med dem medans man kan för på måndag är det två veckor kvar tills skolan börjar. Men lite skönt ska det väl bli att komma in i vardagen fast att vara ledig är ju underbart men det är det ju det bästa med skolan att man kan räkna ner till loven. Nu ska jag bara njuta resten av ledigheten. ♥


Victoria Glemme

Kan du skiva hur du gör ditt team efter du har lagt in det, för det är väl inte klart som du har det nu ett som man kan ladda ner va? Det är jättefint, team och jag skulle vilja ha ett likadant!

2013-08-02 / 15:40:15

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback