åka till den friska luften

Tänkte jag skulle skriva ett god natt till er i alla fall. Dagarna bara flyger iväg och har varit hos mormor och morfar idag också. Var tvungen att vara hundvakt och lite sådant och jag ställer alltid upp! Började dagen idag med en powerwalk och sen hoppade jag in i duschen. Duschade med ett annat schampo än vad jag brukar ha och har tyckt att mitt hår har luktat gott hela dagen. Så brukar jag få om jag köper en ny parfym, man känner det i början men sen blir man van och det är väl det som gör att man vill förnya sig. 
 
På fredag åker jag till min mormor och morfars sommarstuga och blir borta hela helgen. Ska bli så skönt! Älskar att åka till den friska luften. Hoppas jag kan blogga lite då och då i alla fall. Ska försöka med det. Nu ska jag säga god natt! Kram ! ♥
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback