Sometimes I Hate Every Single Stupid Word You Say

Jag är irriterad. Ingen fattar. Ska bli så skönt att lämna det här och bara åka iväg. Hellst skulle jag aldrig vilja åka tillbaka hit men det går ju inte heller. Har köpt lite till bussresan. Det blev en loka, cola, tidning, jordgubbar, och två små påsar med godis. Den ena med cola-nappar och den andra med sådana goda som smakar gräddkola. Älskar dem. Just nu ska jag kolla om det kan vara någonting jag glömt. Kommer inte heller kunna somna i natt och förut har jag ju alltid haft min syster brevid mig i bussen då vi har åkt till Stockholm men nu åker jag helt själv. Fast jag känner mig ganska säker ändå. Nu ska jag hoppas på att mitt irriterande jag bli gladare. Hoppas ni har det bättre än mig. Kram ♥
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback