So tell me darling, do you wish we'd fall in love?

Jag tog cykeln idag till skolan. Jag hoppas verkligen att hjulet hinner komma imorgon.Det bästa vore ju om jag fick den idag men de tror jag inte. Eftersom att det är utvecklingssamtals vecka nu så får vi sluta tidigare idag, imorgon och på torsdag. På fredag så börjar vi 10.10 men jag är ju ledig då så det behöver inte jag tänka på. Måste ändå upp tidigt för att hinna med bussen till härliga Stockholm. Nu ska jag vänta på mamma att hon ska sluta jobbet så vi kan åka upp till Ludvika. Ska nog även övningsköra idag igen på kvällsskvisten. Det är ju faktiskt kul! ♥
Ta och kolla in min vlogg som finns under detta inlägg ↓.
Mm! Cappuccion i min favorit mugg! ♥
 


Julia Eriksson

Åh, är det den jag gav dig?

2013-04-22 / 12:45:23
BLOGG: http://juliiaeriiksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback