Min Helg I Stockholm

Första dagen, då jag kom till Stockholm.
Vi tog oss ut på kvällen i det vackra vårvädret. Värmen var också skön!
Sen gick vi in och spelade kort och myste med chips och coca-cola.
Nu begav vi oss till Top Model Sverige Eventet.
Precis kommit dit.
Vi passade på att provsmaka dessa Top Model drickorna. Kan säga att det smakade mest bara vatten med tillsatt smak. Men helt okej att dricka.
Här är han. Goe Jonas Hallberg.En härlig person det där! ♥
Vi modellade lite. Dem bilderna på mig blev bara suddiga så dem tänker jag inte visa.
Dog faktiskt lite när jag hörde honom live! Grymt bra faktiskt och ganska fin att vila ögonen på.
Våra fixade naglar. Dem är gjorda med GelLack och vill ni testa eller har funderat på det GÖR det! Grymt lätt att göra och lättare att måla naglarna än ett vanligt nagellack. Jag köpte detta startkitet och fick lite andra grejer med på köpet!
Vi köpte en milkshake innan vi gick till bussen. Jag min favorit med vaniljsmak och hennes favorit med jordgubbssmak.
Det gråa fick man när man kom in och det andra fick jag när jag skulle testa en parfym som jag funderar starkt på att köpa i framtiden och som jag även tänkte blogga om! 
Gud vad jag älskar sushi. Det är verkligen min älsklings rätt!  Och för en gång skull gick det i alla fall inte åt helvetet när jag åt med pinnarna.
Inne i Farsta så finns det sjukt roliga speglar man kan leka med. Från smal till mega tjock.
Malin goes Pippi Långstrump
Lite kaffe och glass sitter aldrig fel.
 
Glömde dock ta bilder på den stora kebaben vi åt inne i Årsta innan jag åkte mot bussen. Kan säga att man blev ganska äcklad efteråt. Men detta var min helg i Stockholm. Nästa år om det är Top Model Event igen tänker jag åka dit också. Riktigt kul var det och MÅNGA människor. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback