Torsdagsmorgon

God morgon! Jag ska skriva ett snabbt inlägg nu och sen dra till skolan. Jag har ju som tur som kan åka moped till skolan så det behöver inte ta en kvart för mig att gå. Solen skiner ute nu men det kan snabbt ändras men jag hoppas det håller i sig idag iallafall för jag, Samuel och Julia tänkte att vi skulle ut på en fotorunda idag också! Och då vill man ju såklart ha sol. Det är ju torsdag idag så imorgon är det FREDAG! Så skönt och i helgen kommer alla från stockholm från mammas sida så då blir det ståhej med att ut och plocka svamp och lingon som varje år och det kan bli en hel del bär och svamp vill jag lova. Men det ska bli kul att få träffa alla, speciellt Isabelle(hoppas hon åker med bara!) Så nu ska jag gå och ta på mig skorna och ta mig till skolan, ha en bra dag. Kram! ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback