Dag 06 - Något jag tänker på hela tiden

Någonting jag tänker på hela tiden är frågan, vad ska jag göra efter högstadiet? Jag har en massa planer jag vill fullfölja men jag är jätte osäker hela tiden angående betyg och sen om det ens blir rätt att jag kommer trivas och kunna untbilda mig till någonting och få ett jobb i framtiden. Ha en utbildning som jag kan använda mycket av i framtiden. Att få ett jobb som passar mig. Det är någonting som går runt i min skalla. Vad ska det bli av mig? och det är så tufft nu så stressigt så man hinner knappt vara med mina underbara kompisar för att skolan bokar upp en med en massa läxor. Jo nog för att man kanske måste prioritera så men jag tycker endå att kompisarna måste man ha i sitt liv för att kunna stå upp och klara trycket med betyg och att vara bäst hela tiden. Skolan kan ta sig rent ut sagt i arslet men mina kompisar gör så att det finns en gnutta liv i mig till att kunna gå till skolan och då måste man väl endå ha otroligt bra kompisar. Tack för att ni finns ♥ Det finns ju en massa andra saker som dyker upp mer eller mindre jämt i huvudet men det hära finns väl konstant i hjärnan. Vi får se vad framtiden har att erbjuda.
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback