Dag 03 - Något/någon jag inte kan leva utan


Någon jag inte kan leva utan är
ju såklart min familj och speciellt min mamma. Jag skulle nog aldrig kunna vara glad och kunna leva igen om någon i min familj skulle dö. Jag har ju också en katt men det är ju ingenting man kan göra för djur lever ju inte lika längre som människor. Det blev mer några jag inte kan leva utan hehe och såklart min vänner också för dem finns ju också i mitt liv och förgyller mina dagar i skolan då man egentligen vill gå hem och stänga in sig och aldrig vill gå ut men då finns dem där och kan göra det en gnutta roligt iallafall. ♥
 
Någonting jag inte kan leva utan är nog min kamera. Min alldeles egna systemkamera som jag sparade pengar till själv och jag är sås stolt över mig själv att jag verkligen orkade spara till den. Och jag sparar alltid till de grejer jag vill ha och då blir det bättre i värde tycker jag för då har man ju sparat till det själv liksom, haha ! ♥
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback