Dag 02 - Mina bästa vänner

Jag har många vänner som jag älskar och bryr mig om! ♥ Jag kanske kan skriva upp dem också och skriva en liten text om dem!
 

Lisa: Henne har jag kännt sedan vi gick i blöjor. Jag har alltid tyckt om Lisa och haft henne som min bästa vän. Det började på dagis då vi klickade till och började känna varandra och när vi vart lediga kunde vi gå runt i pyjamasen en hel dag hos den andra för att vi lekte från morgon till kvällen. Jag har alltid roligast när vi soveröver och vi kan sitta och skratta så att vi inte kan andas och tårarna sprutar! Haha, det är härligt det! ♥
 
Julia: Ja vad ska man säga om Julia, den fina rödhåriga Julia vi har våra stunder ibland och mestadels i sjuan så var det gapskratt hela dagen lång och man gick nästan alltid hem med ett stort leende på läpparna efter skolan. Nu (turligt nog) Så har vi mognat till lite och vi väljer våra stunder men att ibland kan det komma fläcktar från dem gamla och goa tiden. Underbart är ordet! ♥
 
Erika: Vi har känt varandra länge och vi hjälper varandra i vått och torrt och faller för samma killar! Du är en sådan vän som alltid finns där och skrattar ALLTID åt mina skämt och det tycker jag är härligt bra för då vet man att man inte är den enda onormala (om det ens finns någonting normalt.) Vi har helt enkelt samma humor och flabbar åt allt och inget. Du är speciell och det tycker jag är underbart! ♥
 
Samuel: Vi och våra moppe-stunder haha. Du är en helskön person som man ALLTID har roligt med finns nog inte en sekund som är normal när man är med dig! Haha. Din personlighet, ditt jag är så härligt! Vi träffades på dagis du och jag och vi vart någ kompisar direkt. Jag tycker det är jättebra att vi kom i samma klass i sjuan så att vi kunde lära känna varandra lite bättre igen. Härligt säger jag bara om inte mer! ♥
 
Sabina: Oj oj oj. Du och jag Sabina stavas det! Jag älskar din familj. Dig kan man lite på och få sig skratt så man får ont i magen. Våra familjer är ju kompisar och det är ju ett pluss. Jag älskar att det har blivit vi igen och det kanske var nyttigt för oss två att vara ifrån varandra ett år ungefär och ja säger bara det att du kan alltid lite på mig och jag skulle aldrig svika dig, iallafall inte med avsikt.! ♥


 Så nu har jag skrivit lite om dem som jag bryr mig mest om men det finns ju andra också men dem här är väl dem jag mest umgås med kan man väl säga. Ha det bra mina kompisar där ute i världen, ha en bra kväll! Kram♥


Erkiiich

Är du go eller gounge ? :* jävlar vad söt och go du kan vara när du vill det <3 älskar dig sötnos

2012-09-18 / 15:50:08

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback