black head!

God morgon! Jag färgade håret igår och hehe det blev svart! Ska ta en bild senare idag tror jag och visa. Jag trodde liksom att det skulle bli typ mörkbrun eller mörkt men åh så fel jag hade! Men det kanske är snyggt, min syrra sa iallafall att jag passar i det! Haha. Tiden går ju jätte långsamt. Egentligen behöver jag inte gå upp så tidigt på morgonen som jag ibland gör för jag blir bara så rastlös och går runt i huset och väntar och gör ingenting. Halv kan jag iallafall gå och ta på mig skorna och sen gå ut till mopeden. Nog för att det är bra att jag inte behöver stressa men när man bara sitter och väntar på bättre tider så kan det bli lite tråkigt. Nej nu ska jag gå och ja, vänta på bättre tider! Kram ha en bra dag! ♥
 
Dålig bild men ni ser, det är verkligen svart!! Haha


Anonym

Dagens blogg"-vinnaren är dragen nu, kika in och se om du vann ;)

2012-09-10 / 17:59:16

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback