9 september 2012

God morgon! Jag tänkte att jag iallafall skulle sova till nie halv tio men nej inte det inte. Jag vaknade kanske kvart över åtta, jätte trött men helt plötsligt så kunde jag inte sova någonting mera så då tänkte jag att då kan jag lika gärna gå upp! Idag ska jag vara modell, haha. Jag och Samuel ska ut och fota så då bestämde vi att vi kunde ta lite modell bilder på mig! Kul va? Förkyld är jag fortfarande men det kommer nog inte att synas på bilderna hoppas vi haha. Det är mest halsen som kronglar och den gjorde ondare igår så jag är på god väg och bli frisk igen!! Nu ska jag gå, ha det bra idag kram! ♥ 


Julia

Frågestund på bloggen! Fråga mig massor med frågor! :D

2012-09-09 / 20:52:32
BLOGG: http://juliiaeriiksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback