Skönhetstips, hud vård.

Din hud är viktig, och vissa har olika hudtyper. Som torr, till normal till fet. Ja det finns nog mer också! Därför är det bra att veta att det är bra om man smörjer in sig med en creme ibland lite då och då. Jag brukar smörja in mig efter jag har duschat/badat för att det är då som huden är mest känslig och då som den blir torr om man inte håller efter med någon produkt. Det bra är ju att vissa bodycremer lukar så himla gott och enligt mig och säkert vissa andra som känner igen sig att det är extra "roligt" att smörja in sig då för att man vet att man kommer lukta himelskt! Haha. 
Jag använder en från oreflame, som kostar runt 50-60kr. Luktar gott av fikon och lavendel.
Men så har jag ju andra också som kag varigerar på men den ovan använder jag mest av och den håller snart på att ta slut så då kanske man ska testa någonannan haha. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback