En värdelös dag

Hejhej, sitter nu hemma och tar det lugnt. Jag är jätte trött men det som gör mig glad är att det bara är en dag kvar sen är det höstlor, bara en skoldag kvar! Det känns så härligt att skriva. Nu har det verkligen blirvit kallt ute. Så jag har nu börjat att använda min vinterjacka, jag vill egentligen hitta en annan men den får väl duga för nu. Skolan idag har varit värdelös. Kunde inte jobba på matten så jag gjorde ingenting och på SO.n så gjorde jag ingenting heller för jag fattade ingenting och orkade helt enkelt inte göt någonting. Sen hade jag spanska prov som gick sådär om jag ska erkänna det själv. Men jag tror att det gjorde det för alla för ingen kände att det här gick som det skulle. Nej nu ska jag vara glad. Så där för ska ni få lite bilder som jag tog på SO.n haha.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback