And diamonds are forever

Svettas ibland, fryser ibland. Jag gillar inte att vara sjuk! Och det värsta av det är att jag ska äta tacos till middag och med min näsa som är täppt kommer jag inte känna nån smak alls! Äsch, vad fan skit i det nu. Det jag har gjort idag är att jag har kollat på Vampire Diaries, setat vid datorn och faktiskt skrivit på min SO uppsats det går ganska bra, kanske inte hur bra som helst men det går framåt och det är väl bra? Det tycker jag i alla fall. Medan jag höll på med SO.n så lyssnade jag på musik och musik gör verkligen mycket, jag kan koncentrera mig bättre då! Nej nu ska jag snora vidare, kram ♥
 
 


▲ J0Z

Kikar in och hoppas du haft en bra dag (:

2012-10-19 / 19:12:26
BLOGG: http://bedeliciious.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback