Tiden bara går och går

Skönt med sovmorgon imorgon? Så underbart om du frågar mig. Nej men här sitter jag och har sovmorgon imorgon men känner mig hur trött som helst och vill gå och sova nu. Jag ska vara uppe en liten stund till ställa om alarmet på mobilen och sen bara chilla, lyssna på musik och ja bara vara och det ska bli as nice med lite helg och på tisdag är det time out dag på min skola så då är jag ledig, det kallas också underbart. Nu är det inte alls långt kvar till julafton och det är 46 dagar kvar tills jag fyller år. Tiden springer snabbt. Tänk er, snart blir jag 16, nånting jag inte kan fatta och om två år sitter jag typ helt galen för då ska jag ju till och fylla 18 men jag kan erkänna att jag tycker det går lite för snabbt ibland. Jag hinner ju inte ens leva känns det som för att tiden inte alltid räcker till. 
 
Nej nu ska jag gå och ta ur linserna, tvätta ansiktet och sen kanske ta en kopp med te, mums. Hej då! ♥
 
Tjohooo



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback