They don´t know about us

Hallu igen. Min kusin kom på besök för en liten stund sedan. Men jag sitter ändå här för att jag inte orkar göra nånting. Jag har fortfarande sjukt ont i halsen och känner mig så hängig och varje gång jag ställer mig upp ser jag tusen stjärnor och blir jätte yr. Kan man bli så av att vara förkyld? Eller jag vill inte säga att jag är förkyld för jag är inte snorig eller så, bara ont i halsen och väldigt hängig.
 
Det blev ingen bakning idag så då blir det väl antagligen imorgon. Jag älskar verkligen nybakade bullar. Så otroligt goda och då i vaniljsmak eftersom att jag är allergisk mot kannel...men jag älskar verkligen vaniljbullar så det gör ingenting för mig. 
 
Den här helgen är nog den tråkigaste jag haft på väldigt länge. Har INGENTING att göra. Bara jävla datorn att sitta med. Jag hatar att vara sjuk och jag brukar ju alltid äta nötter alltså naturgodis på helgerna men jag har inte ens köpt det. Jag har verkligen ingenting att göra. Inte har jag heller lust med att kolla på film och varför vet jag inte. Det är bara ingen film jag egentligen vill se. Vilket tråkigt inlägg detta blev men det är bara att läs och njut eller ja, le och vinka. Ha det gött igelkött. Haha. ♥
 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback