Stickar som en tant

Hejsan! Nu är jag fräsch och go efter en dusch. Jag har också stickat på min stickning. Haha jag känner mig som en riktig tant när jag sitter här på min säng och stickar. Men det kommer blir bra och jag hoppas jag hinner bli klar. Snart ska jag också äta sen blir det nog lite tv tittande med kanske en kopp te och sen sova. Om en vecka ska jag på nattbio på The Twilight Saga Breaking Dawn Part 2 och jag ska till skolan också så jag kommer vara dö trött haha men det är det värt. Nej men nu ska jag kanske sticka lite mera eller så hittar jag på nånting annat att göra. Ha det bra, kram ! ♥
 
När man har tråkigt på en SO lektion är det alltid kul att sitta och ta kort, haha ! 


Ida

Fin blogg!
Haft en bra dag?

2012-11-07 / 19:53:34
BLOGG: http://nattstad.se/esseth

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback