Skriver lite smått

Hejsan på er, har egentligen inget att skriva men jag vill skriva så jag låter det bara rulla på.
 
Jag ska snart till mormor och morfar, bara umgås med dem lite. När jag kommer hem ska jag sätta up min nya One Direction poster. Och imorgon kommer jag sitta bänkad framför teven för då ska ju One Direction vara med i X Factor! Gissa om jag längtar och känner att det pirrar i magen bara jag tänker på det. Och så blir jag att tänka att dem kanske snart är i SVERIGE helt galet jag vet men jag kan inte sluta tänka på det heller. Haha.
 
Detta höstlov går för snabbt. Alla dagar bara flyger iväg. Men det är alltid skönt med lite längre ledigt än bara en helg. För ett litet lov kan ändå göra så mycket och ledighet behövs ibland för att man ska kunna fortsätta och att man ska kunna funka framför allt. Att man ska kunna gå upp varje dag och försöka göra nånting av det. 
 
Nu tror jag det räcker. Skriver nog när jag har kommit hem från mormor och morfar. Ha det bra, kram ♥
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback