School!!

Hallu, jag tog mig en paus i skrivandet. Jag sitter nämligen på engelskan och skriver på min engelska skrivning. Det som gör att det går skit bra är att jag har musik i öronen och inte hör ett skit vad dem andra runt omkring mig gör eller säger, så himla skönt! 
 
Idag är det skridskor på gympan och jag säger det att mina fötter kommer inte må bra efter det och jag måste låna skridskor och dem har bara killskridskor och mina fötter drunknar i sånna skridskor och att jag är jävligt ovan med att åka i sådana också. Jag har ju åkt i mammas men dem är snörena sönder och så måste jag låna hjälm också och dem är ju bara för vidriga haha. Gud vad jag klagar Nä men det kommer gå skit bra, vi får tänka så istället. 
 
Nu måste jag fortsätta skriva på engelskan, ha det super bra och jag ska försöka få ett till tillfälle att skriva innan jag slutar skolan, vi får se när det sker och om det sker. Ha det underbart. Kram ♥
 
Jag tyckte denna bild och text passade väldigt bra in på detta inlägg! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback