morning

Godmorgon! Här sitter jag och snorar och hostar, haha. Snart så är det skolan som gäller men denna vecka kommer bli ganska lugn ändå. För jag slutar 12.45 idag och till på torsdag och så har jag sovmorgon på fredag. Skönt kallar jag det. Idag efterskolan ska jag hjälpa en kompis som ska köpa nånting till sin mamma som fyller år och här finns jag till hjälp. 
 
Annars då?  Då händer ingenting. Jag kommer antagligen vara drängt av plugg innan dagen är slut så det kommer säkert bli min eftermiddag. Mamma ringde nyss och sa att det var jätte halt ute och jag ska åka moped till skolan. Så jag hoppas inte det är så farligt som mamma säger. Nu måste jag gå. Ha det bra ♥
 
Haha det här är jag på morgonen!! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback