Lördagsmyser

Hejhej, igår skrev jag ju att jag tog med mig en bok hem från skolan, och vet ni vad? Jag har redan läst ut den så jag kan garanterat säga att den var bra, väldigt många känslor som man känner igen och man ville bara läsa mer och mer. Just nu sitter jag med musik i öronen. Till middagen idag blev det Sibylla, men jag var ändå väldigt nyttig och testade deras kyckling sallad och hjälp vad nyttig jag känner mig, jag kan ju säga att det var bara grönsaker med kyckling och till det blev det ramlösa orginalet till och med som inte har någon smak och så köpte jag nötter på Konsum så, ja jag är nyttig denna helg. haha. 
Föresten kan ni in och kika på bilderna jag och Stafne tog idag (HÄR) dem vart riktigt coola vill jag lova. Nej nu ska jag gå och gör nånting annat. Go´kväll på er ♥
 
Haha den sista bilden säger allt, jag älskar ju också The Vampire Diaries och One Direction så det säger ju allt!! ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback