Keep calm and wait for christmas

Så! Nu har det blivit lite juligt, och jag funderar på om man kanske skulle byta header och göra den lite julig den också! Det är så kul när man kan fixa och trixa själv! Om ni vill veta hur jag gör så är det bara att lämna en kommentar och så ska jag försöka hjälpa så gott jag kan. 
 
När jag kom hem från mormor och morfar så gjorde jag en capuccino, en julig med små marshmallow i haha. Men gott var det iallafall! Nu myser jag med katten och njuter av att jag har SO.n klar! Så himla underbart och imorgon är det fredag och vi har brytdag så jag slutar 13.30! Så underbart det också. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll. Kram ♥
 


Julia Eriksson

trevlig helg <3 (imorgon då men ändå hehe ;))

kanske träffas på söndag på byn :)

2012-11-29 / 20:51:35
BLOGG: http://juliiaeriiksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback