Fredagsmys

Hej hå. Sitter nu här och tar det lugnt och som förra fredagen så har jag också köpt nötter idag. Man vill ju ändå vara nyttig men ändå ha lite att smaska på och syrran är inte hemma idag så då kunde jag passa på att ta mer av det som fanns eftersom att min syrra är allergisk för vissa nötter. 
 
Sitter med musik i öronen. Men snart blir det kanske att kolla lite på X Factor, vi får se. Kanske bara kollar lite. Annars är min fredag ganska så lugn. Denna helg får bli lugn så min skadade hand får vila. Fy det ser ut som om mitt finger håller på att ruttna av. Det är blått och ser bara äckligt ut och så gör det piss ont nästan hela tiden och kan knappt röra med fingret för att det har blivit så stelt. Så ni vet så finns jag på twitter också, det skulle vara jätte kul att få lite mer följare där och jag heter, jjennyenback. Nej nu ska lyssna mer på musiken jag lyssnar på. Ha det bra ♥
 
Lite nötter skadar aldrig, haha ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback