första november

God morgon på er. Orkade inte blogga igår när jag kom hem. Jag började med ett inlägg men orkade inte skriva klart det. Jag var så sjukt trött så gick och la mig istället och idag har jag ont i hela min kropp. Kan vara träningsvärk eftersom att vi badade och gick överallt. Jag köpte faktiskt lite nytt i borlänge. En ny top och hår inpackning som lucktar gott, det lucktar typ godis och tuggumi. Och så fick jag en poster på One Direction av min syster (tack snälla du!) Gissa om jag blev glad! Idag vet jag inte vad som händer. Kanske vara en stund med Lisa på eftermiddagen men det får vi se då. Jag får ta denna dag som den kommer. Nej nu ska jag gå, hej då ♥
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback