Bed Head

Så nu ska lilla jag gå och göra lite te. Här sitter jag med två flätor i håret och har precis duschat. Jag använde min nya inpackning/stylings grej, haha man kan använda det till lite andra saker också. Det luktar gott av tuggumi och godis och lukten sitter i länge. Det luktade fortfarande det om mitt hår innan jag gav mig in i duschen och då använde jag den första gången i torsdags.
 
Det var extrapris inne på Bellbox i Borlänge på Kupolen så jag passade på att köpa den. Det är i den mindre flaskan men jag har nästan lite lust att köpa den stora nästa gång jag kommer dit. Men nästa gång jag kommer dit blir det nog att bara köpa julklappar. Nej nu ska jag gå och göra te. God natt ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback