Bad decisions make good stories

Hejsan, jag har ingenting att göra så jag har lite tråkigt men för att hålla mig lite sysselsatt så kollade jag igenom spanska orden en gång till för säkerhetens skulle och nu sitter dem bra, kan alla orden nu. Jag tog två pepparkakor nyss och fy bubblan vad gott det va! Jag kan ju inte äta kanel eftersom att jag är allerkisk så äter inte pepparkaka så ofta. Nu har jag ingenting att göra. Jag är jätte trött men vilar jag nu kommer jag inte sova i natt. Så måste hålla mig vaken. Jag kanske ska läsa en bok eller nånting för att ha någonting att göra. Ha det bra, kram ♥
 
 
 
 


pulan

Ja men visst är det för gott :))

2012-11-22 / 18:33:33
BLOGG: http://juliiaeriiksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback